|
İsveçli bilim adamları, çikolatanın, kalp krizinin ardından görülen komplikasyonlara bağlı ölüm riskini azalttığını bildirdi.
İtalyan La Stampa gazetesinde yer alan habere göre, Karolinska Enstitüsünde görev yapan bilim adamları, geçmişte kalp krizi geçirmiş 45-70 yaşları arasındaki bin 169 kişiyi 8 yıl boyunca gözlemledi. Haberde, bu kişilerin hiçbirinin diyab t hastası olmadığı da vurgulandı.
Haftada en az iki kez özellikle de bitter çikolata yiyenlerin kalp hastalıklarından ölüm oranlarının, hiç yemeyenlere nazaran 3 kez daha az olduğunu ortaya koyan araştırmanın sonuçları "Journal of Internal Medicine" dergisinin eylül sayısında yayımlandı.
Sağlık İçin Çikolata YemeliyizBaşlıktanda anlaşılacağı gibi çikolatanın sağlığa faydası bilindik bir gerçektir.Oldukça lezzetli ve adeta bağımlılık yaratan bir yiyecektir çikolata tabi faydalı diyede çok yemek aynı zamanda ...
Çikolata seven kadınlara müjdeBilim dünyasından çikolata sevenler için sevindirici bir haber geldi. Güncelleme:14 Ekim 2011 10:40 Ama şimdilik sadece kadınlara. Yapılan bir araştırmaya göre, çok çikolata yiyen kadınların kalp krizi geçirme ...
Kadınlar için çikolatanın, bir faydası daha...İsveç'te yapılan bir araştırma, diyetleri bozduğu için uzak durmaya çalışılan çikolatanın, kadınların felç riskini azalttığını ortaya koydu. Araştırmaya göre, haftada iki kez çikolata tüketmek, ...
Yapılan araştırmalara göre kadınlar yine şanslıBilim dünyası yine yaptığı bir araştırmayla biz erkekleri yine şaşırttı yapılan araştırmaya göre çikolata yiyen kadınlar erkeklere göre daha az kalp krizi riski taşıyor. 2012-02-09 09:59:09
Sayfalar : 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | |
|